Известие

Collapse
No announcement yet.

Дойде зимата и ме накара да се замисля

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Чек, чек , ти за голямата алфа или малката говориш ?
    ex - 147 16v multijet

    Comment


    • Първоначално публикувано от Yavor Покажи съобщение
      Там като се вържеш с климатика можеш само да тестващ системата, АКО е активирана.
      Отделно като отидеш на следене на параметри на климатика, има параметър : additional heater - като го отбележа при мен дава - present.
      Аз лично - имам бушони на акумулатора, но нямам до филтъра, имам релета зад джабката, имам и реотани. Буксите им си бяха наредени. Но явно както вече писах - не ми е пуснат софтуерно. И с ФЕС/МЕС установихме че не става. Не става и с ВАГ-ком кабел. Трябва си ЕЛМ.
      При мен го има ама като искам да го тества дава - невъзможно тестване.
      Щом ти дава present значи го имаш проследи си кабелите от релетата към акумулатора и ще намериш и бушоните може някой да е изгорял. За активацията наистина си трябва ЕЛМ327.
      sigpicAlfa Romeo 156 1.9 jtd 110 hp 2001 + remap - ex
      156 Sportwagon 1.9 m-jet 140 hp

      Comment


      • Колеги, някой пробвал ли е какво ще се случи, ако опита да закачи 156-цата през менюто на 147-ца? Дали няма да се излъже?
        Alfa Romeo 1.9 JTD 00 sigpic

        Comment


        • Добра идея Довечера ще пробвам!!!!!!!!
          Аlfa Romeo 145 1.4 16V TS Junior EXXXX.....
          Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD FACELIFT '03 116HP
          Всички екстри Мултиволан и Калорифер

          Comment


          • Не се хабете, 147цата, по-точно активирането на нагревателя става по кан.
            ex - 147 16v multijet

            Comment


            • Първоначално публикувано от myato Покажи съобщение
              Колеги, някой пробвал ли е какво ще се случи, ако опита да закачи 156-цата през менюто на 147-ца? Дали няма да се излъже?
              Не става, нито като 147, нито като GT, нито като Кросвагон!
              sigpic
              Защо ти е манекенка, след като си имаш АЛФА 156
              156 JTD-110-EX, /147 JTD.EX, /156 JTD 115 EX
              147 JTDm 140-Малката манекенка
              GT- JTDm 150

              Comment


              • Такааа.... евалата за темата и за полезната информация от всички.

                Днес и аз подкарах подгрева на радиаторчето. Стана само с диагностиката без да пипам каквито и да е било букси и бушони.

                С нов термостат съм и колата си заграваше що-годе бързо,но като за жтд.
                След активацията не можах да повярвам,че това се случва в АР.
                Паля на 3.5гр и пускам парното колата на 1 мин духа леко топло, 3 мин вече е топличко.
                Alfa Romeo 147 05" 1,9 JTDm Distinctive
                ех.. Малкото КуВе
                sigpic

                Comment


                • Първоначално публикувано от emzo Покажи съобщение
                  Чек, чек , ти за голямата алфа или малката говориш ?
                  Малката е бензгиньов свин спарк бре...
                  Не е мърдала цяла неделя. Трябва да взема да я покарам, да се покефя на бързо загряване
                  Alfa Romeo 159 SW ti, 2,4JTDm, Nero carbonio.
                  ..т'ва е Алфа,последното което губиш е надежда...

                  Comment


                  • Първоначално публикувано от emzo Покажи съобщение

                    и после прокси алайнмънт
                    Колеги един малко тЪп въпрос но как става тази кан връзка ако може да обясни някой?

                    Благодаря ви предварително!
                    Аlfa Romeo 145 1.4 16V TS Junior EXXXX.....
                    Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD FACELIFT '03 116HP
                    Всички екстри Мултиволан и Калорифер

                    Comment


                    • Toва трябва да е на 156цата и е в ЕДЦ-то.
                      ex - 147 16v multijet

                      Comment


                      • Първоначално публикувано от Alexanderbb Покажи съобщение
                        Да сложа и аз няколко снимки.
                        Първата е на кабелите от акумулатора. Този за подгрева очевидно е там..
                        На втората снимка това долу зеленото е датчика за температурата на антифриза.
                        Обаче бушони нямааааааааааааа.
                        На другия край калорифера и буксите си ги има.
                        Днес след висене надолу с главата и мултицет в ръка проверих и о чудо, релетата са захранени и като им пусна ток калорифера се включва. Значи липсата на бушони до горивния филтър не е 100% показател, Другата седмица като отиде на гооолямо обслужване ще има и активация.
                        Alfa Romeo 155 2,5 TD 12.1994 recicled
                        Alfa Romeo 156 2,4 JTD SW 04.2003 EX
                        Peugeot 508 RXH 02.2013

                        Comment


                        • Първоначално публикувано от Alexanderbb Покажи съобщение
                          Днес след висене надолу с главата и мултицет в ръка проверих и о чудо, релетата са захранени и като им пусна ток калорифера се включва. Значи липсата на бушони до горивния филтър не е 100% показател, Другата седмица като отиде на гооолямо обслужване ще има и активация.
                          Чакай сега,при теб може бушоните да са на плюсовата клема,погледни ако има 3 бушона на нея,значи е там.
                          Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
                          Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
                          Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

                          Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

                          Comment


                          • Първоначално публикувано от Mury Покажи съобщение
                            Чакай сега,при теб може бушоните да са на плюсовата клема,погледни ако има 3 бушона на нея,значи е там.
                            на плюсовата клема отзад са не 3 а 8. Както е в мъгливото обяснение в мануала . Казвам мъгливо защото ако се задълбочи човек ще види че е малко противоречиво. Но пък и двата бушона до филтъра също са описани там
                            Alfa Romeo 155 2,5 TD 12.1994 recicled
                            Alfa Romeo 156 2,4 JTD SW 04.2003 EX
                            Peugeot 508 RXH 02.2013

                            Comment


                            • Първоначално публикувано от Alexanderbb Покажи съобщение
                              на плюсовата клема отзад са не 3 а 8. Както е в мъгливото обяснение в мануала . Казвам мъгливо защото ако се задълбочи човек ще види че е малко противоречиво. Но пък и двата бушона до филтъра също са описани там
                              На новата клема отгоре са 3,от тези пластинчатите
                              Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
                              Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
                              Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

                              Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

                              Comment


                              • Първоначално публикувано от Mury Покажи съобщение
                                На новата клема отгоре са 3,от тези пластинчатите
                                При мен са 2 ))))))))
                                Alfa Romeo 155 2,5 TD 12.1994 recicled
                                Alfa Romeo 156 2,4 JTD SW 04.2003 EX
                                Peugeot 508 RXH 02.2013

                                Comment

                                Working...
                                X